Levorannan Autoliikkeen logouudistus sai jatkoa yrityksen web-sivuston suunnittelusta ja toteutuksesta. Asiakkaan toiveena oli sivuston mittava rakenneuudistus ja sen myötä palveluaspekti.
Aitona kotimaisena ja kokeneena automyynnin asiantuntijana Levoranta halusi korostaa entisestään asiakaspalvelua ja verkkosivustoa myynnin välineenä. Asiakaskunta on erittäin laaja ja merkittävä osuus kaupasta tehdään verkon yli vaihtoautohaulla. Rakennesuunnittelussa huomioitiin selkeä etusivurakenne, nopea palvelukartoitus ja joustava sivustolla liikkuminen. Myynnin yhteystiedot ja kontaktointi haluttiin tuoda nopeasti esille uudella sloganilla: Nyt on autokauppa lähellä!
Visuaalisuus ja graafinen ilme netistä printtiin
Uuden www.levoranta.fi sivuston visuaalinen viesti kertoo virtaviivaisesta etenemisestä ja monen palvelun yhdistämisestä asiakasystävälliseen autokauppaan. Uudet autot ja laatumerkit ovat näyttävä osa sivustoa. Edustukset asettavat kuitenkin myös tiukat säännöt autoliikkeelle ja uuden sivuston ulkoasu oli sovitettava yhteen merkkiautojen markkinoinnin kanssa.
Levorannan vaihtoautot tunnetaan laajana ja usein vaihtuvana valikoimana. Sivustolla nostettiin esiin myös yritykselle tärkeä vaihtoautojen osto ja myynti sekä autokauppaan liittyvät oheispalvelut kuten rahoitus. Mainonnan yhteneväisyys verkosta printtiin oli visuaalisen suunnittelun lähtökohta. Graafiset elementit toimivat kaikissa markkinointikanavissa ja verkkosivuston yhteydessä suunnittelimme myös automyynnin printtimainonnan linjan.
» Tutustu sivustoon tästä: www.levoranta.fi